Netherland Other languages

Ik kum uit Duitsland. Ik wil graag Nederlands leren. Ik ben een beginner. Wat leuk dat je hier ook sreven.

ja hier een limburgse....lolll

Hooi allemaal,
Ik ben en Duitser en leer (surprise, surprise) sinds anderhalf jaren het Nederlands. Helaas was mijn cursus afgelast vanwege Covid, en nu probeer ik hier het een of ander contact te vinden om een beetje te praten. Zo als je geinteresseerd bent - het zou een plezier voor mij zijn.
Groetjes

Ik kom uit Milaan, maar ik kan een beetje Nederlands spreken.

Nederland. 🙂

Hey allemaal, leuke site. Leuke mensen. Lijkt me leuk meer mensen te mailen. Groetjes

ik ben ook nederlands

Hey hey! Hier zit nog een Vlaming 😉

Ik ook uit NL

Ik kom ook uit Nederland 🙂

En ook ik kom uit Nederland

Ik gebruik Google Translate om dit te schrijven. Mijn oma was 100% Nederlands, hoewel haar moeder hier in de Verenigde Staten is geboren, haar vader in Nederland is geboren en de ouders van haar moeder beide in Nederland. Ik heb veel verre neven uit Nederland die naar voren komen in mijn 23andMe en MyHeritage genetische matches.

Ik ben maar één keer in Nederland geweest en dat was maar een paar dagen in Amsterdam. Ik vond het daar geweldig en we hadden een geweldige tijd.

Wat leuk. Dat je die puzzel hebt kunnen leggen. Is dat de post-WW2 migratie? Een vrijblijvende vraag, trouwens.
Wat mij betreft: ook België hier.

Ik ben oud, dus mijn grootmoeder is hier in de VS geboren voor de Eerste Wereldoorlog, dus haar moeder is hier in de jaren 1800 geboren en haar vader is in de jaren 1800 ook naar de VS verhuisd omdat mijn overgrootmoeder en grootvader hier in de VS zijn getrouwd in de jaren 1890.

Ik ben twee keer op de luchthaven van Brussel geweest en heb de trein van Amsterdam naar Brussel genomen om bij de luchthaven te komen, maar ik heb nooit een andere tijd in België doorgebracht dan dat. We waren dol op de "straatkunst" en muurschilderingen langs de treinsporen toen we de trein namen en ik kan me alleen maar voorstellen hoe ze er verder in de steden uit zouden kunnen zien.

Ik ben Alina, ik ben 14, ik ben Duits en Nederlands is mijn lievellingstaal. Mijn lievellingsgezegde is een, twee, hoppakee

_-_ _-_

Ook Nederlands 🙂

Heyyy! Hier ook een Nederlandse🇱🇺

Hier Nederlander uit Noord Brabant.