🇳🇱 The Dutch forum 🇳🇱🧡

• 481
  • 15
  • 168

Allemaal van links naar rechts, de tent die wordt gemold

😛😛😆😆

hehehehehe

I dont like drop 🤮

I dont like drop 🤮

i like the sweet ones, but no, its not my fav candy neither.

@Simone724 do you know what there stands?

Hhhhh @Simone724 sorry 🫣

I LOVE licorice candies 😋😋😋

i like the sweet ones, but no, its not my fav candy neither.

@Simone724 do you know what there stands?

What?

Hhhhh @Simone724 sorry 🫣

No worries 😜 i don't like other kinds of candies

What?

No worries 😜 i don't like other kinds of candies

"everybody from left to right, the tent is going to be destroyd" 😛

"everybody from left to right, the tent is going to be destroyd" 😛

AH i only made copy and paste of the lyrics, but i didn't know the meaning

Hahahahhh that is a good question Mare @LandRoverDiscovery2!! @Simone724 I think Mare means to ask do you know what it means what you wrote in Dutch? 😛 😛

The song and dance are super popular and if there are parties at school or for example with Sinterklaas or other things they always play the song. But i escape from it bc there are too many people and they hang on you and if you fall it is impossible to get up. 😬😬

BUTTTT i think it would be super funny if you do the dance together with @Etienne, @Pennarossa2024, @LandRoverDiscovery2, @Sabri_KC, @Piwipete, @Lianshen, @diogenes_cask and all the PPG guys and we all eat popcorn on the sides and look while you all do the hopping from left to right!! 😃

AH i only made copy and paste of the lyrics, but i didn't know the meaning

well, now you know it 😛

Question for the non-Dutchies like @Sabri_KC, @Borboletagirl, @Simone724, @Fleurke, @Piwipete, @Pennarossa2024 and @Emmiiii_17_11!!! 😛

⬇️ ⬇️ ⬇️

What is drop? 🙂

Dropjes zijn erg lekker, bijzonders en Limburg😃 Altijd, wanneer ik en Valkenburg ben, gaa ik naar een speciaale drop- winkel😃 maar weet je ook, dat dropjes een religieuze geschiedenis hebben. Omdat die Nederlanders sinds die 16 eeuw protestanten zijn, hebben zij ggen Chocolade mee gegeten. In die Spaanse Nederlanden ( vandaag België) zijn zij katholiek en hebben deze „Chocolade-Praline-cultuur“😃 ik eet: drop en praline graag, maar niet bij elkaar🤣 groetjes uit Aken

Dropjes zijn erg lekker, bijzonders en Limburg😃 Altijd, wanneer ik en Valkenburg ben, gaa ik naar een speciaale drop- winkel😃 maar weet je ook, dat dropjes een religieuze geschiedenis hebben. Omdat die Nederlanders sinds die 16 eeuw protestanten zijn, hebben zij ggen Chocolade mee gegeten. In die Spaanse Nederlanden ( vandaag België) zijn zij katholiek en hebben deze „Chocolade-Praline-cultuur“😃 ik eet: drop en praline graag, maar niet bij elkaar🤣 groetjes uit Aken

Oww dat wist ik helemaal niet!!! Nu eten wij gewoon drop en chocolade. Maar niet mega veel want anders ben je zelf een dropje met armen en benen!!! 😛 Ik hoop dat je een mega zonnig weekend hebt in Aken!!!!! Groetjesss van Yue 🌸🌼🌻

Oww dat wist ik helemaal niet!!! Nu eten wij gewoon drop en chocolade. Maar niet mega veel want anders ben je zelf een dropje met armen en benen!!! 😛 Ik hoop dat je een mega zonnig weekend hebt in Aken!!!!! Groetjesss van Yue 🌸🌼🌻

Ja😎😎😎 hier is eindelijk de lente😎😎😎

1 hebje hiervoor de vertaalmachine gebruikt, of heb je dit helemaal zelf gescheven?

2 (ik weet niet meer wat ik wilde zeggen 😛 )

1 hebje hiervoor de vertaalmachine gebruikt, of heb je dit helemaal zelf gescheven?

2 (ik weet niet meer wat ik wilde zeggen 😛 )

ik heb het zelf geschreven...ik weet niet hoe ik een vertaalmachine moet gebruiken. Soms werk ik met die woordenboeken...ik ben "old school" 🙂

ik heb het zelf geschreven...ik weet niet hoe ik een vertaalmachine moet gebruiken. Soms werk ik met die woordenboeken...ik ben "old school" 🙂

weet je...... eigenlijk schrijf je best wel goed 🙂

weet je...... eigenlijk schrijf je best wel goed 🙂

Dank je!!! 🙂

Dank je!!! 🙂

graag gedaan 🙂😉