Huomio : selaimesi on vanhentunut eikä ehkä toimi oikein tällä verkkosivulla. Päivitä selaimesi parempaa kokemusta varten.
Huomio : monet tämän sivuston toiminnot tarvitsevat Javascript ia toimiakseen. Ota se käyttöön.
Sivu 1 / 12
Sivu 2 / 12
Sivu 3 / 12
Sivu 4 / 12
Sivu 5 / 12
Sivu 6 / 12
Sivu 7 / 12
Sivu 8 / 12
Sivu 9 / 12
Sivu 10 / 12
Sivu 11 / 12
Sivu 12 / 12
viimeisimmät viestit
36,
36, Algeria
Legenda
July 21, 2010 15:19
36,
36, Sveitsi
Legenda
July 21, 2010 17:33
31,
31, Yhdysvallat
Legenda
July 21, 2010 18:09
July 21, 2010 18:09
My favorite movies are Grease (the 1st one, the 2nd one is horrible)
I know the words to every song. XP
Oh and the Hangover!!!! 😉
31,
31, Slovenia
Legenda
July 21, 2010 20:56
July 21, 2010 20:56
my is Picture this and Wildchild, and Final Destination 😉 and also Wrong Turn 3 🙂
32,
32, Etelä-Korea
Legenda
July 22, 2010 16:11
30,
30, Ranska
Legenda
July 22, 2010 18:20
July 22, 2010 18:20
I like Slumdog Millionaire 🙂
33,
33, Ranska
Legenda
July 22, 2010 22:40
July 22, 2010 22:40
First, I would say Forrest Gump cause he's the only one who makes me cry.. Then Kill Bill 1 & 2, Pulp Fiction, Bronson, Fight Club and A Clockwork Orange 🙂
35,
35, Espanja
Legenda
July 23, 2010 11:33
July 23, 2010 11:33
i've seen Benjamin Button and Gran Torino last week and are excellent.
31,
31, Taiwan
Legenda
July 23, 2010 14:24
July 23, 2010 14:24
i love the Jason Bourne and the Lord of the Ring series 🙂
31,
31, Venäjä
Legenda
July 23, 2010 14:52
July 23, 2010 14:52
My favourite films are Fight Club,green mile , 99 franks,knockin' on heaven's door and all films with til schweiger.I love Lord of the Rings too.These are the best films. Masterpieces.
31,
31, Venäjä
Legenda
July 23, 2010 14:54
July 23, 2010 14:54
Oh, I have forgotten about Hatiko. It is the most sad and heavy film. But one of the best films.
31,
31, Ranska
Legenda
July 23, 2010 21:38
July 23, 2010 21:38
my favorite movie is a french movie "La Rafle". this movie relates the story of a Jewish family at the time of a Paris'raid during the World War II. it's very moving. Mélanie Laurent, Jean Reno and Gad Elmaleh act in its.
34,
34, Venäjä
Legenda
August 06, 2010 07:14
August 06, 2010 07:14
Inception - it's last move I saw.. it's cool! Leo - pretty ))
32,
32, Ranska
Legenda
August 06, 2010 09:35
32,
32, Ranska
Legenda
August 07, 2010 23:27
August 07, 2010 23:27
I think, Shutter Island is a very good movie.
And The Shawshank Redemption too.
but the green line is very good too
33,
33, Kiina
Legenda
August 08, 2010 02:52
31,
31, Pakistan
Legenda
August 08, 2010 23:28
August 08, 2010 23:28
Final Destination 1,2,3,4....
And if there's a fifth one coming, it'll also be one of my favorites 😃
30,
30, Alankomaat
Legenda
August 09, 2010 21:34
August 09, 2010 21:34
Heea !
Twilight; New Moon; Eclipse
Lord of the Rings
The Green Mile
Taken [you MUST SEE THAT MOVIE! ]
Greetz !
Sivu 1 / 12
Sivu 2 / 12
Sivu 3 / 12
Sivu 4 / 12
Sivu 5 / 12
Sivu 6 / 12
Sivu 7 / 12
Sivu 8 / 12
Sivu 9 / 12
Sivu 10 / 12
Sivu 11 / 12
Sivu 12 / 12
viimeisimmät viestit
Tämä aihe on ollut epäaktiivinen jonkin aikaa ja on nyt vain luku -tilassa.