πŸ‚ KRUIDNOTEN πŸ‚ Other languages

Wel leuk om ook een Nederlands forum te hebben Mare en Kiki! πŸ˜› Weet niet hoeveel andere mensen uit Nederland actief zijn op forum
ach; soms maar 3 psn hebben op n forum is ook wel handig πŸ™‚

denk je dat wij dat Γ¨cht gaan doen? wij zijn nogal paranoia; eten niet eens meer uit de supermarkt.
Verbouwen jullie zelf groente ofzo dan?

Wel leuk om ook een Nederlands forum te hebben Mare en Kiki! πŸ˜› Weet niet hoeveel andere mensen uit Nederland actief zijn op forum
Ik zie soms nog wel andere Nederlandse forums, maar veel zijn het er niet

Vind het wel gezellig is net een chatroom maar dan in Nederlands! πŸ˜› Zie eigenlijk bijna nooit actieve forums in Nederlands. Maar nu is dit het Nederlandse forum! πŸ˜ƒ

Vind het wel gezellig is net een chatroom maar dan in Nederlands! πŸ˜› Zie eigenlijk bijna nooit actieve forums in Nederlands. Maar nu is dit het Nederlandse forum! πŸ˜ƒ
Ja, wel lekker relaxed in je eigen taal praten. 😜

eet jij altijd pepernoten wanneer je op de tour de france aan het rond tutten bent?
I just told you thatI don't understand a thing and I don't give a f**** enough to translate this bullish*** xD whatever You say mate I am on my vacation there is no sheep around and I am more than happy about that

Wilhelmus van Nassouwe ben ik van Duitsen Bloed πŸ™‚

Wilhelmus van Nassouwe ben ik van Duitsen Bloed πŸ™‚

Did you google that Sabri? πŸ˜› I expect you to sing it when we have a big PPG meeting somewhere!

Mare kan je eigenlijk ook Nederlandse dingen kijken in Galicia? Hebben jullie zo'n satelietding? Of via apps?

Did you google that Sabri? πŸ˜› I expect you to sing it when we have a big PPG meeting somewhere!
Absolutely not ! πŸ˜ƒ I know the Dutch national anthem (And it's probably the only Dutch I can speak πŸ€”)

Absolutely not ! πŸ˜ƒ I know the Dutch national anthem (And it's probably the only Dutch I can speak πŸ€”)

If you are in Amsterdam the next time you can order in Dutch a bubble tea for kiki and me. But you first have to ask in Dutch about all the flavours! πŸ˜› And Mare we can order for you a donut with hagelslag and send it to Galicia! πŸ˜›

If you are in Amsterdam the next time you can order in Dutch a bubble tea for kiki and me. But you first have to ask in Dutch about all the flavours! πŸ˜› And Mare we can order for you a donut with hagelslag and send it to Galicia! πŸ˜›
Yeah, would be fun haha! Hope the donut would still taste well then lol πŸ˜›

Yeah, would be fun haha! Hope the donut would still taste well then lol πŸ˜›

It will be as small as a pepernoot πŸ˜›

Hallo ik ben Sabri Bubble tea por favor mm yum yum ik hou van Amsterdam ja ja Flevoland Utrecht Holland een stuck van Holland beautiful yay

This is my basic knowledge in Dutch πŸ˜… (for now)

Edited by Sabri_KC .

Hallo ik ben Sabri Bubble tea por favor mm yum yum in hou van Amsterdam ja ja Flevoland Utrecht Holland een stuck van Holland beautiful yay

This is my basic knowledge in Dutch πŸ˜… (for now)

Beautiful Dutch! πŸ‘ŒπŸ˜‚ Tho I would use "alstublieft" instead of "por favor" while ordering πŸ™ƒ

Verbouwen jullie zelf groente ofzo dan?
sure, en we gaan ook naar de bio-winkel πŸ™‚

I just told you thatI don't understand a thing and I don't give a f**** enough to translate this bullish*** xD whatever You say mate I am on my vacation there is no sheep around and I am more than happy about that
get the fuck out of here willya?

Mare kan je eigenlijk ook Nederlandse dingen kijken in Galicia? Hebben jullie zo'n satelietding? Of via apps?
satelietding?πŸ˜†, "nederlandse dingen kijken in galicie"? daarvoor gbruikn wij gwn download sites πŸ™‚