Nederlanders hier? ๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ฑ

  • 398
  • 7
  • 10

Zou graag willen kletsen

hoii @Ilexforest, @Ishwar en natuurlijk mareeee @LandRoverDiscovery2!!! ๐Ÿ™‚ leuk dat ook veel andere mensen zijn uit nederland!! ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐ŸŒž๐ŸŒž๐ŸŒˆ๐ŸŒˆ

Ja hoor!

Dutchiessss!!!!! ๐Ÿ™‚ hoiii allemaal!! ๐Ÿ˜ƒ we hebben trouwens ook een Nederlands forum hier: https://penpal-gate.net/forum/12-everyday-life-and-customs/9772-the-dutch-forum


mare was er vorige week ook in spanje sneeuw of helemaal niet? hier was echt MEGA veel!!!! en bij jou @Lvannieuwen?

Haiii

hoii @Amyh sorry had niet jouw berichtje gezien!! maar welkom!!!!!!!!! ๐Ÿ™‚

Hallo allemaal, ik hoop dat het goed met jullie gaat! ๐Ÿ˜Š

Zou graag willen kletsen

Klets maar raak, zou ik zeggen.

Hallo allemaal, ik hoop dat het goed met jullie gaat! ๐Ÿ˜Š

hoiii met jou ook hoop ik!! er is ook een nederlands forum als je dat leuk vind maar die had ik al genoemd boven. ๐Ÿ™‚ doeiii!

Almost