Nederlanders hier? πŸ‡³πŸ‡±

  • 397
  • 7
  • 10

Zou graag willen kletsen

hoii @Ilexforest, @Ishwar en natuurlijk mareeee @LandRoverDiscovery2!!! πŸ™‚ leuk dat ook veel andere mensen zijn uit nederland!! 😊😊🌞🌞🌈🌈

Ja hoor!

Dutchiessss!!!!! πŸ™‚ hoiii allemaal!! πŸ˜ƒ we hebben trouwens ook een Nederlands forum hier: https://penpal-gate.net/forum/12-everyday-life-and-customs/9772-the-dutch-forum


mare was er vorige week ook in spanje sneeuw of helemaal niet? hier was echt MEGA veel!!!! en bij jou @Lvannieuwen?

Haiii

hoii @Amyh sorry had niet jouw berichtje gezien!! maar welkom!!!!!!!!! πŸ™‚

Hallo allemaal, ik hoop dat het goed met jullie gaat! 😊

Zou graag willen kletsen

Klets maar raak, zou ik zeggen.

Hallo allemaal, ik hoop dat het goed met jullie gaat! 😊

hoiii met jou ook hoop ik!! er is ook een nederlands forum als je dat leuk vind maar die had ik al genoemd boven. πŸ™‚ doeiii!

Almost