Attentie : je browser is verouderd en werkt misschien niet goed samen met deze website. Overweeg om je browser bij te werken voor een betere ervaring.
Attentie : veel op deze website vereist Javascript om te functioneren. Het kan zijn dat je diverse acties niet kan uitvoeren als je dit niet toestaat.
Pagina 1 van 1
laatste berichten
36,
36, uit Frankrijk
Legende
15 jaar geleden
15 jaar geleden
Hello! I am a french student, and I want to speak with someone to improve my english, and I can teach you french if you want! I will be happy to meet people who come from another country. I can speak with you by mail, msn, and skype!
37,
37, uit Canada
Legende
15 jaar geleden
15 jaar geleden
I can help you if you like 🙂
32,
32, uit Verenigde Staten
Legende
15 jaar geleden
15 jaar geleden
just get on chat, everyone talks in english
33,
33, uit Italië
Legende
15 jaar geleden
15 jaar geleden
I can help you if you like 🙂
help me..
🙂
37,
37, uit Canada
Legende
15 jaar geleden
38,
38, uit Italië
Legende
15 jaar geleden
15 jaar geleden
If you want,I can help you! 🙂
47,
47, uit Rusland
Legende
15 jaar geleden
15 jaar geleden
Hi, I'm from Russia and trying to learn English, too. If you not against, I wish to speak with you by mail.
36,
36, uit China
Legende
15 jaar geleden
15 jaar geleden
hi,I'm anna,froming china,I want to improve my Enlish,and make friends over the world.if you are interested in china,and want to learn chinese,we can chat by mail
28,
28, uit Canada
Legende
14 jaar geleden
14 jaar geleden
Ill help with your english 😃
I can talk to you by snail mail or email.
30,
30, uit Rusland
Legende
14 jaar geleden
14 jaar geleden
Hi,I'm Alexander,from Russia,I want to improve my Enlish,and make friends over the world.If you are interested send me e-mail
33,
33, uit Hongarije
Legende
14 jaar geleden
14 jaar geleden
Hi Everybody.I'm Kamilla from Hungary and I want to practise my English language skills with someone. Please, help me!🙂
Pagina 1 van 1
laatste berichten
Dit onderwerp is een tijdje inactief geweest en is nu alleen-lezen.