Attention : tu navegador es obsoleto y puede ser incompatible con este sitio web. Actualízalo para un mejor uso.
Attention : muchas de las funciones de este sitio web requieren Javascript para funcionar. Es posible que no puedas realizar ciertas acciones si no lo habilitas
Página 1 de 1
últimos mensajes
47 años,
47 años, de Alemania
Enterado
hace 7 meses
hace 7 meses
Hello guys, my name is Jens, 47 and I come from Germany. I'm looking for pen pals in the USA. I would like to improve my English and talk about everything else. Age isn't that important. Get in touch.
Editado por J-e-n-s hace 7 meses .
27 años,
27 años, de Estados Unidos
Enterado
hace 7 meses
hace 7 meses
I’m on the US! Would love to penpal
15 años,
15 años, de Alemania
Enterado
hace 7 meses
hace 7 meses
I am 15 years old and I am looking for a pen pal too.
Please not +22
42 años,
42 años, de Alemania
Enterado
hace 6 meses
hace 6 meses
Hallo Jens, hast du hier eventuell pen pals kennengelernt?? Ich habe mich hier gerade neu angemeldet, aber mir scheint, dass hier wenig Kontakte in die USA aufzubauen sind :/
50 años,
50 años, de Estados Unidos
Enterado
hace 5 meses
hace 5 meses
Hello guys, my name is Jens, 47 and I come from Germany. I'm looking for pen pals in the USA. I would like to improve my English and talk about everything else. Age isn't that important. Get in touch.
I am in Vermont USA. My husband knows German, but I don't. I'd be happy to snailmail!
13 años,
13 años, de Rusia
Experto
hace 5 meses
hace 5 meses
Hello everyone! I'm also looking for a friend.. Please, 14➕ 🥺😀🌼🌸🫶🏻🌱🪴
15 años,
15 años, de Estados Unidos
Explorador
hace 2 meses
hace 2 meses
Hii everyone I am looking for a pen pal, message me if interested 🙂
13 años,
13 años, de Rusia
Experto
hace 2 meses
hace 2 meses
Hii everyone I am looking for a pen pal, message me if interested 🙂
Hi!
55 años,
55 años, de Estados Unidos
Explorador
hace 2 meses
hace 2 meses
Hi, I'm in the US and happy to communicate with people from around the world for us to learn about each other's culture. Feel free to reach out to me.
Página 1 de 1
últimos mensajes