Attention : your browser is obsolete and may be incompatible with this website. Please consider upgrading for a better experience.
Attention : many of this website's features require Javascript to function. You may be unable to perform certain actions if you don't enable it.
Page 1 of 3
Page 2 of 3
Page 3 of 3
latest posts
41,
41, from Belgium
Legend
17 years ago
17 years ago
bonjour je suis de Belgique et j'aimerai mieux parler l'italien, quelqu'un peut m'aider...merci
33,
33, from Italy
Legend
17 years ago
17 years ago
je peux t'aider. je suis italienne
salut
33,
33, from Spain
Legend
17 years ago
17 years ago
Bisognoo di qualcunoo per parlare l'italiano!
graziieee =)
sono spagnolaa!
31,
31, from France
Legend
17 years ago
17 years ago
Ciao tutti!
Sono francese e quello me soddisfarebbe di discorso italiano con voi!! =)
41,
41, from Italy
Legend
17 years ago
17 years ago
ciao a tutti!
io sono Italiano se avete bisogno di aiuto...
io invece cerco qualcuno che mi aiuti con l'inglese... 😛
37,
37, from Italy
Legend
17 years ago
17 years ago
Ciao a tutti! Anche io sono italiana e mi farebbe molto piacere aiutarvi!!
41,
41, from United States
Legend
17 years ago
17 years ago
i love to learn italian pls if you can teach me reach me on email and i will also like us to be partners ((email hidden) )
thanks
30,
30, from Italy
Legend
17 years ago
17 years ago
Anche io sono italiana... se volete qualcuno con qui parlare... io parlo bene italiano, inglese e francese e vorrei imparare anche un p
33,
33, from Italy
Legend
16 years ago
16 years ago
Ciao a tutti! Se avete bisogno di una mano per l'italiano contattatemi😉 !
33,
33, from Italy
Legend
16 years ago
16 years ago
anche io sono disponibile
39,
39, from Algeria
Legend
16 years ago
16 years ago
ciao a tutti ! posso aiutare , parlo francese , italiano , un po inglese. ciao!!
39,
39, from Algeria
Legend
16 years ago
16 years ago
Ciao a tutti! Se avete bisogno di una mano per l'italiano contattatemi😉 !
ciao! io sono d'algeria , licenziato in lingua italiana l'anno passato , io veramente bisogno di communicare l'italiano perche sicermente commincio a dimenticarla .
grazie per suo aiuto .
35,
35, from Italy
Legend
16 years ago
16 years ago
Ciao a tutti..io sono nuovo di questo sito e non vedo l'ora di parlare insieme a qualcuno di voi, anche con qualcuno italiano. Se vi fa piacere sono disponibilissimo per tutti. Ciao, spero a presto.
29,
29, from Canada
Legend
16 years ago
16 years ago
J'aimerais apprendre l'italien aussi! Alors si vous vous voulez bien m'aider, ce serait sympa! Merci!
45,
45, from France
Legend
15 years ago
15 years ago
je cherche a parler italien qui peut m aider je parle un pe car jai vecu 1 an la bas dans le nord de l italie
mon adress c (email hidden) merci
32,
32, from Mauritius
Legend
15 years ago
15 years ago
hello...can somebody help me please? i would like to learn italian.i leave you my email adress((email hidden) ).thanks in advance.
41,
41, from Italy
Legend
15 years ago
15 years ago
@yoness: I'm sorry but my french is really bad, otherwise I'd like to help you with italian; you don't speak english? 🙁
@pinkychukz: I'll try to send you an e-mail, if you want to talk italian with me, reply 🙂
35,
35, from Italy
Legend
15 years ago
15 years ago
je suis italien et je peux aider qui veut apprendre cette langue, je parle anglais aussi.
sono italiano e posso aiutare chi vuole impararlo, parlo anche in inglese e francese.
i'm italian and i can help who wants to learn the italian language, i speak also french.
Page 1 of 3
Page 2 of 3
Page 3 of 3
latest posts
This topic has been inactive for a while and is now read-only.